En stærk familieånd
I dag er det den 55-årige søn Lars Sinnerup, som har fulgt butikkens udvikling fra begyndelsen, der fører familievirksomheden og kærligheden til design videre. Der er ingen, der kender forretningen bedre, end han gør. Lars var nemlig 4 år gammel, da den første butik åbnede, og han fik derfor løbende lov til at hjælpe til med at feje, fylde varer op og sælge livsstilsprodukter. Han husker især, hvordan han hver jul lavede utallige silkesløjfer til kundernes julegaver. Der skulle nemlig arbejdes hurtigt for at tjene en ordentlig sjat lommepenge.
“Jeg skulle lave 30 stk. for at tjene en krone. Så det gik stærkt. Nogle gange lidt for stærkt,” fortæller Lars.
Men det var ikke kun julesløjfer, som Lars skulle hjælpe med. Der skulle også slæbes varer op og ned ad trapperne og ind i butikkerne, og det blev hurtigt til hundredvis af varer.
“Vi kunne sælge store mængder af de samme varer - det var helt utroligt. Jeg husker især, at vi solgte en lille kanin i fajance, som kunne bruges på badeværelset. Der kunne stoppes vat op i rumpetten på den. Den gjorde indtryk”.
Det blev dog med tiden til flere opgaver og mere ansvar for Lars, hvor han både hjalp til med at indrette butikkerne og bestille varer hjem. I dag er han stolt over at føre Sinnerup videre og gøre livsstilsuniverset endnu mere inspirerende og levende, da han lever for at skabe, udvikle og få nye ideer.