Dit køb er omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder at du enten kan få en mangelfuld vare repareret,
ombyttet, pengene tilbage (i tilfælde af at varen returneres til sælger) eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug
af produktet eller anden skadevoldende adfærd.
2 års reklamationsretReklamationsret hos Sinnerup:
Vi hos Sinnerup ønsker at sikre, at vores kunder altid føler sig trygge ved deres køb hos os. Dette betyder, at hvis du oplever problemer med et produkt købt hos os inden for to år efter købsdatoen, er du berettiget til at reklamere over eventuelle mangler eller fejl.
Vi stræber altid efter at sikre, at vores varer lever op til de høje standarder, vi sætter for vores sortiment. Hvis du mod forventning skulle støde på problemer med et produkt, bedes du kontakte vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig med at løse situationen bedst muligt.
Bemærk venligst, at reklamationsretten dækker produktionsfejl og mangler, men ikke almindeligt slid, forkert brug eller skader forårsaget af uhensigtsmæssig behandling af produktet.
Vi værdsætter dit køb hos Sinnerup og stræber altid efter at sikre din tilfredshed med vores produkter og service.
Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostningerEr reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os.
I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen
efter undersøgelse, ligesom vi kan opkræve dig et beløb på op til kr. 500,- for undersøgelse af varen.
Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varen
indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysninger om fragtomkostninger samt track&trace nummer.
Bemærk vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
KlageadgangHvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til
web@sinnerup.dk.
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning:
Du kan indgive en klage over en vare, som du har købt hos os, til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via
Klageportalen for Nævnenes Hus En af betingelserne er, at du skal have rettet henvendelse til den erhvervsdrivende, inden du går videre med sagen.
Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant,
hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.