Dit køb er omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder at du enten kan få en mangelfuld vare repareret,
ombyttet, pengene tilbage (i tilfælde af at varen returneres til sælger) eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug
af produktet eller anden skadevoldende adfærd.
Du skal kontakte os indenfor "rimelig tid"Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt.
Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til
web@sinnerup.dk eller telefonisk på 36965252.
Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.
Når du returnerer varen bedes du samtidig, så detaljeret som muligt, oplyse, hvad problemet er.
Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostningerEr reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur ti los.
I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen
efter undersøgelse, ligesom vi kan opkræve dig et beløb på op til kr. 500,- for undersøgelse af varen.
Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varen
indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysninger om fragtomkostninger samt track&trace nummer.
Bemærk vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
KlageadgangHvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til
web@sinnerup.dk.
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning:
Du kan indgive en klage over en vare, som du har købt hos os, til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via
Klageportalen for Nævnenes Hus En af betingelserne er, at du skal have rettet henvendelse til den erhvervsdrivende, inden du går videre med sagen.
Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant,
hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.