COVID-19: Grundet travlhed og lavere bemanding, kan der forekomme længere svar- og leveringstid.

Reklamation

Opret en reklamationssag, hvis du eksempelvis

- mangler dele af din ordre
- har modtaget en defekt vare
- modtaget et beskadiget møbel

OBS! Varer købt i en fysisk butik

Har du købt varen i en af vores fysiske butikker, skal du tage kontakt til den aktuelle butik og reklamere hos dem.
Dette skyldes at vi pt. ikke har kundeoplysninger i webshoppen, som er foretaget i vores fysiske butikker.

Udfyld en reklamationsformular

Du kan reklamere ved at kontakte os via nedenstående formular:

OPRET EN REKLAMATION HER


Reklamation - hvis der er noget galt med varen

Dit køb er omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder at du enten kan få en mangelfuld vare repareret,
ombyttet, pengene tilbage (i tilfælde af at varen returneres til sælger) eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug
af produktet eller anden skadevoldende adfærd.

Du skal kontakte os indenfor "rimelig tid"
Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt.

Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os.
I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen
efter undersøgelse, ligesom vi kan opkræve dig et beløb på op til kr. 500,- for undersøgelse af varen.
Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varen
indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysninger om fragtomkostninger samt track&trace nummer.

Bemærk vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.